تشریفاتچی(تشریفات بلاگ)

تشریفات مجالس،بهترین تشریفات مجالس در تهران،تشریفات مجالس عروسی،خدمات مجالس،عروسی،راهنمایی برای انتخاب تشریفات مجالس
تشریفاتچی(تشریفات بلاگ)

در این وبلاگ قصد داریم به زوج های جوان کمک کنیم تا از سردرگمی انتخاب تشریفات مجالس خود در بیایند. بر حسب تجربه چندین ساله در این زمینه و رویارویی با زوج هایی که پس از مراسم خود گاها ناراضی از موسسه تشریفاتی خود و برخی خدمات ارائه شده بودند ونبود مرجعی برای اطلاع رسانی برآن شدیم اطلاعات خود را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

با سلام خدمت شما کاربر وبلاگ تشریفاتچی

همیشه در هر موردی (خرید ، فروش ، انتخاب و...) که می خواهیم انجام بدهیم نیاز به مشاوره و کسب آگاهی کمک بسیار زیادی به ما برای انتخاب درست می کند. مخصوصا امروزه که این موضوع بیش تر از پیش نیاز است چون اغلب فروشندگان و خدمات دهندگان ، از توضیح در مورد محصول و ... به مشتری خود تا حدودی کم حوصله هستند و گاهی هم نفع آن ها در این موضوع است که مشتری از خیلی از جوانب آگاهی نداشته باشد(متاسفانه)

از این دست فروشندگان و خدمات دهندگان کم نیستند که فقط نفع شخصی را ملاک کار قرار میدهند. البته ناگفته نماند که در مقابل اینگونه افراد، فرو شندگان و خدمات دهندگانی بسیار محترم،آگاه و اصطلاحا منصف وجود دارند که برای مشتری خیلی ارزش قائل هستند و تمام ریز و درشت محصول و خدمات خود را بطور کامل در اختیار مشتری قرار میدهند و بگونه ای همراه و همیار مشتری هستند از ابتدا تا انتها و در آخر انتخاب نهایی را به عهده مشتری میگذارند.

در این حالت مشتری با توجه به برسی های انجام داده تصمیم به خرید میگیرد و با تعاملاتی که با فروشنده داشته است تمامی نکات و جزئیات در ذهنش حل شده است .

پس از چند سال فعالیت در زمینه تشریفات و خدمات مجالس و برسی جزئیات ها در مراسم و ارتباط با عروس و داماد های عزیز به این موضوع واقفیم که بیشترین موضوعی که زوجین از آن ناراضی هستند روشن نبودن خدمات و تشریفات دریافتی از سرویس دهنده یا موسسه تشریفاتی که با آن قرار داد میبندند می باشد.

از این موضوع شاید به نظر سطحی و ساده که گاهی نادیده گرفته میشود بسیاری از زوج های جوان بهترین و خاص ترین شب زندگی خود را آنچه که باید و شاید سپری نکرده اند و گاهی حتی بیشترین هزینه را هم داشته اند ولی از آنجایی که سرویس دهنده ، عروس و داماد را از  جزئیات آگاه نکرده است و همچنین نبود مرجعی برای دریافت آگاهی درست و آگاه نبودن زوج ها از این موضوع سوء استفاده شده و مراسم را باید و شاید برگزار نکرده اند حتی به مورد هایی برخورد کرده ایم که سرویس دهنده در مراسم حضور نداشته و شخصی جوابگو موارد احتمالی در شب مراسم نیوده و به نوعی کلاه برداری صورت گرفته.

امیدوارم  از این موارد در شب رویایی زندگیاتان  اصلا اتفاق نیفتد.

در این وبلاگ قصد داریم آگاهی عروس و داماد های عزیز را قبل از برگزاری مراسم خود بالاتر ببریم تا بتوانند انتخابی درست داشته باشند.

ارادتمند شما 

میتوانید نظرات ، انتقادات و پیشنهاد های خود را در این پست برای ما ارسال کنید.

اگر هم سوالی در مورد انتخاب تشریفات و... داشتید میتوانید از طریق اینستاگرام هم دایرکت ارسال کنید.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

بالا رفتن