تشریفاتچی(تشریفات بلاگ)

تشریفات مجالس،بهترین تشریفات مجالس در تهران،تشریفات مجالس عروسی،خدمات مجالس،عروسی،راهنمایی برای انتخاب تشریفات مجالس
تشریفاتچی(تشریفات بلاگ)

در این وبلاگ قصد داریم به زوج های جوان کمک کنیم تا از سردرگمی انتخاب تشریفات مجالس خود در بیایند. بر حسب تجربه چندین ساله در این زمینه و رویارویی با زوج هایی که پس از مراسم خود گاها ناراضی از موسسه تشریفاتی خود و برخی خدمات ارائه شده بودند ونبود مرجعی برای اطلاع رسانی برآن شدیم اطلاعات خود را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

کترینگ چیست و انتخاب کترینگ چه مزیتی دارد؟

پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۲۶ ب.ظ

کترینگ چیست؟
کترینگ به چه معنا است؟
واژه کترینگ " catering " یک واژه انگلیسی است که به معنای طبخ و آماده کردن غذا در یک محل و سرو آن غذا در محلی دیگر است. به این صورت که غذا و و نوشیدنی و تمام مخلفات آن در مکان‌های مشخصی طبخ و آماده سازی می‌شود و در مکان‌های مورد نظر سرو می‌شود. صنعت کترینگ امروزه جایگاه خاصی پیدا کرده است و باعث شده سرویس دهی مجالس و ارگان‌ها بسیار ساده شود و پذیرایی و سرو غذا در میهمانی‌ها و مجالس به بهترین و منظم ترین شکل صورت بگیرد. کترینگ‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن‌ها بر اساس نیاز کاربران و مصرف کنندگان غذا را آماده سازی و طبخ می‌کنند.

انواع کترینگ:

کترینگ هتل

معمولا نام صنعت هتلداری و کترینگ را در کنار هم میبرند. چرا که این دو بسیار به هم وابسته هستند و کترینگ در صنعت هتلداری جایگاه ویژه ای دارد. تنوع غذا در کترینگ هتل‌ها بیشتر از هر نوع دیگری است و امکان استفاده همه نوع غذا در آن وجود دارد.


کترینگ قطار

در کترینگ زمینی شرایط و تنوع غذا بیشتر است و امکان طبخ هر دو نوع غذای گرم و سرد وجود دارد. معمولا همه نوع غذای گرم و سرد و همچنین غذاهای سنتی در این کترینگ آماده می‌شود.

کترینگ هواپیما

کترینگ‌های هوایی با کترینگ‌های زمینی کمی ‌متفاوت است. معمولا در کترینگ هواپیمایی غذاهای سبک نیمه آماده و کنسروی و سرد سرو می‌شود چرا که امکان استفاده از غذای گرم معمولا در هواپیما وجود دارد مگر در موارد خاص مثل برخی پروازهای فرست کلاس.


کترینگ بیمارستانی

در کترینگ بیمارستان ارائه غذا کمی ‌متفاوت است و بستگی به شرایط خاصی دارد. نوع بیماری و رژیمی‌ که بیمار دارد و محاسبه انرژی، کالری، چربی، قند و دیگر فاکتورها در طبخ غذا بسیار اهمیت دارد و مواد آن معمولا مواد ارگانیک است.
کترینگ عروسی یا مجالس

یکی از شاخه‌های صنعت کترینگ، کترینگ مجالس است. بدون تردید میتوان گفت که مهمترین قسمت برگزاری مراسم عروسی و پذیرایی از مهمانان سرو غذا است که واگذار کردن این بخش از از مجلس عروسی به کترینگ تاثیر به سزایی در هرچه بهتر و با شکوه تر برگزار شدن مراسم دارد.

کترینگ عروسی-تشریفاتچی-تشریفات بلاگ

مزایای استفاده از کترینگ برای جشن عروسی

مدیریت صحیح

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که به مجلس عروسی دعوت شده باشید که شام آن بسیار مفصل تدارک دیده شده باشد اما نحوه مدیریت، چیدمان و سرو غذا بسیار ضعیف بوده و باعث ناراحتی و رنجش خاطر مهمانان شده است. استفاده از کترینگ در تهیه غذای مجالس از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری می‌کند.


آشپزهای حرفه‌ای

معمولا آشپزهایی که در کترینگ‌ها به خصوص کترینگ‌ها و مراکز تهیه غذای با سابقه فعالیت می‌کنند همگی بسیار حرفه‌ای هستند و خیالتان از بابت کیفیت غذا آسوده خواهد شد


بودجه

زمانی که شما تهیه غذای خود را به کترینگ و مراکز تهیه غذا مجالس واگذار می‌کنید انتخاب‌های بسیاری متناسب با بودجه خود دارید و این اجازه را به شما می‌دهد تا با در نظر گرفتن هرنوع بودجه‌ای سفارش تهیه غذای مجلس خود را به کترینگ بسپارید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

بالا رفتن